Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

17 Ekim 2008 Cuma

BEN CIZSEYDIM..

Oturup su yesili ustune siyah cizgili yada mor fosforlu bir kurbaga cizseydim? Durduk yerde, bildigim her rengi ustuste koyup oylesine siradan bir bahce hayal etseydim..? Siz kabak deseydiniz, ben her boy, her renk birseyler karalayiverseydim?
Sebzeler dusleseydim kat kat yapraklarin altinda, dikenlerin icinde?
Renk renk cicekler..?
Hatta abartsaydim iyice?




Inanir miydiniz?

Hava cok yagmurlu.. Evdeyiz.. Cok keyifli bir gun degildi.. Kanada'da cektigim fotograflara bakiyordum.. Biodrom'da cekilmis siradan fotograflar.. Birkac orkide, kabak, enginar, kurbaga fotograflari.. Yani siradan seylerin fotograflari.. Ama hic siradan degiller iste.. Cok ozeller, cok guzeller.. Varlar..

Son iki fotografi distraction.com sitesinden aldim.. Onlar da varlar..Bu dunyadalar..

Ben de varim.. Burdayim.. Yasiyorum..

9 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

Ben niye anlamadım?

Zamandan Sızan dedi ki...

E iyi ki varsınız biz de uzaklardan bir yerden satırlarınızda birşeyler bulduğumuzdan buradayız..

Brajeshwari dedi ki...

iyi ki varsın o zaman..
mehtap çiz deseler ben seni çizerdim..:)

funda dedi ki...

bence sen çizseydin, güzel gören gözlerinle bunlar kadar güzelini çizebilirdin. sen burdasın , iyi ki burdasın :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ahh sevgili mehtapp., o bahçe !!!
o güzelim kabaklar...
o yeşil,
o sebzeler,hele çiçeklerr..
ahh neler nelerrrrrrrr....

bayıldım.
neler görmüş o gözleer...

berrin dedi ki...

son iki fotoğraf !!!korkunç
battisti-mogol cd si aldım çok güzel müzik
dinlediklerin hakkında bence daha sık yazmalısın

K®HAN dedi ki...

inanmıyoruz.
inanmadık :)

gözlerimizle görmesek
inanmazdık da zaten
varolduklarına, varolduğumuza.

bir köşesine resmedilmiş nokta kadar bir çiçekten ummuyoruz ki resmin tamamını o yapsın.
bu yüzden inanmıyoruz,
sen yapamazsın.

o nokta kadar çiçeğin üzerindeki böceğin gözünü kim yapmışsa
bu muhteşem tabloyu tamamlayan O'dur.
hiçbir detay unutulmamış hakikaten,
bizi çok seviyor olmasın....

karamelize dedi ki...

bu gözlerle bakınca, ne inanılmaz, ne mucize bir hayatın icindeyiz gercekten..
ama kanıksanmışlık diz boyu...
gören gözler görmez oluyor bazen...

laleninbahcesi dedi ki...

Ortaokul kitaplarında bakmak - görmek adlı bir parça vardı. Öğretmenimiz bu konuya çok önem verirdi. İkisi arasındaki farkı bize bir kaç ders boyunca anlattı, anlattırdı. Bazen bakıyoruz ama görmüyoruz. Sizin resimler bize görmediğimiz çok şeyi hatırlattı , mesela kabak deyince o kadar çeşit, renk , biçim gelir mi akla. Sevgiler size