Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

9 Kasım 2008 Pazar

MUSTAFA KEMAL.. BIZIM ATATURKUMUZ..

MUSTAFA KEMAL

dağ başını efkâr almış
gümüş dere durmaz ağlar
gözyaşından kana kesmiş gözlerim
ben ağlarım çayır ağlar çimen ağlar
ağlar ağlar cihan ağlar
mızıkalar iniler ırlam ırlam dövülür
altmış üç ilimiz altmış üç yetim
yıllar gelir geçer kuşlar gelir geçer
her geçen seni bizden parça parça götürür
mustafa'm mustafa kemal'im
****

karalar kuşanmış karadeniz akmam diyor
dokunmayın ağlamaktan bıkmam diyor
bu gece kıyamet gecesi
bu vapur bandırma vapuru
yattığı yer nur olsun mustafa kemal
ben ölümden korkmam diyor
*****
korkmam diyen dilleri toz oldu toprak oldu
değirmen döndü dolandı yıllar oldu
bir kusur işledik bağışlar mı kimbilir
o bize öğretmedi kazan kaldırmasını
günahı vebali öğretenin boynuna
erdirip oldurana ana avrat sövmesini
*****
yüreğim kırıldı kanım kurudu
var git karadeniz var git başımdan
mızıka çalındı düğün mü sandın
bir yol koyup gideni gelir mi sandın

mustafa'm mustafa kemal'im...
Siir:Atilla Ilhan
fotograflar: ADA.net.tr
Sag taraftaki banner
tarafindan butun bloglara armagan edildi. Tesekkur ediyorum.

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

NE O ,
NEDE BİZ
HİÇ VEDALAŞMADIK...

''Işıklar içinde UYU ATAM...!!
:(((((((((((

gülçin dedi ki...

org. başbuğ bugün ne güzel söylemiş değil mi: büyük ölülere matem gerekmez,fikirlerine sadakat gerekir diye. saygıyla, sevgiyle anıyoruz.

sevgiler.