Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

24 Kasım 2011 Perşembe

OGRETMENIM CANIM BENIM...




Sevgili Esma herzamanki nezaketiyle mesaj yollamis, ben tamamen unutmustum. Annem Mehtap unutmaz demis babama ama unutmustum. Aylarin isimlerini Italyanca soyledigim icin olmali...
Esma'ya tesekkur ediyorum, birgun tanismayi umuyorum onunla...

Bana bugun bildigim herseyi ogreten annemle babam basta olmak uzere, butun ogretmenlerimin gununu kutluyorum...Senede birgun degil, hergun... Hayatta basimin dik durmasi onlarin emekleri sayesinde...
Yakinimda olsalar hepsini kucaklasam...

7 yorum:

GZNTPSEDA dedi ki...

Mehtap'cım,
Gerçekten atlamışım, öğretmenler gününü canı gönülden kutluyorum.

Esma'ya da bu hatırlatımı için teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,
Seda

Esma dedi ki...

Çooook sevinirim Sevgili Mehtap,çok mutlu olurum öyle birşey olursa.....:-)
Ne diyeceğimi bilemiyorum çok duygulandım,heyecanlandım ismimi orda görünce
Sevgi dolu günler diliyorum size,bütün güzellikler sizi bulsun

BEGO dedi ki...

Merhaba;
Hepimizin öğretmenler günü kutlu olsun burda birbirimizden çok şey öğrendik,özellikle sizden emekleriniz ödenmez.
" Öğretmenler kapıyı açar, içeriye kendin girersin..." Chen Hai Yang
BEGO

irem dedi ki...

merhaba mehtap hanım,
blogunuzu yeni takip etmeye başladım ve gerçekten bayıldım. bana da yardım edebileceğinize inanıyorum. size ulaşabileceğim bir mail adresi varsa kişisel bilgilerimi yollamak istiyorum. üniversite öğrencisiyim ve kendi görüntümden neredeyse nefret ediyorum.bana yardım eder misiniz??
(nereye atmam gerektiğini bilemediğim için bu başlığın altına attım kusura bakmayın)

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap Hanım,
Bir arkadaş tavsiyesi üzerine blog yazılarınızı takip etmeye başladım. Samimi paylaşımlarınız için çok teşekkürler.
Özellikle sağlıklı beslenme yazılarınız dikkatimi çekti.
Ben evlendikten sonra 1 yıl içinde 9 kg aldım. Şu anda, gittiğim diyetisyeni bırakma kararı almışken sizin yazılarınızı inceledim ve farklı alternatifler sunuyor olmanızdan çok etkilendim. Malesef dikkat etmeme rağmen, yağ oranımda artış var.
Kafama takılan ya da belki de satır aralarından kaçırdığım nokta hamile iken bu programa bağlı kalınıp kalınamayacağı ve etkili olup olmayacağı? Gerçi şu anda hamile değilim ama en kısa zamanda istiyoruz.
Cevaplayabilirseniz çok memnun olurum.
Sevgiyle,
Birim.

Adsız dedi ki...

Seninle caddede kaşılaşıp göz göze gelen insanın dahi şanslı olduğunu düşünüyorum. Hele ailen, dostların beni kıskançlıktan çatlatacak.
Ama en şanslısı sensin tabii ki kendin olduğun için.
Bu blogla bize açtığın kapıyı hiç kapatma emi.
Ebru

neşe dedi ki...

Bende sizin siteyi yeni öğrenenlerdenim. Arkadaşı sizin listelerinizle 9 kilo vermiş takip etmemi söyledi. Bende sizdsn yardım istiyorum.Şimdiden teşekkürler.